Krater Drost Ząbkowice

 Krater to pierwszy wazon z Ząbkowic kupiony przeze mnie. Zobaczyłam go na zdjęciach i nie oczarował mnie w ogóle - to muszę przyznać. Wydawał się taki mdły, żółty, jak to bywa zwykle na zdjęciach z telefonu.
 I to zaskoczenie po otwarciu paczki! Kolor zupełnie inny, niesamowity! Ach ta gra światła, uwydatniona przez padające z okna promyki słońca! Zakochałam się w nim bez pamięci. Postawiłam go na moim ulubionym miejscu, którym jest parapet.
(Uwielbiam jak świeci słońce i tworzy barwne tęcze na podłodze i ścianach).
 Mąż podśmiewywał się ze mnie, bo co chwilę przystawałam i zerkałam na parapet. :) Stąd właśnie powstał pomysł na stworzenie bloga. Chcę pokazać to co ja widzę, a nie mdłe zdjęcia z neta. Mam nadzieję, że mi się uda.

 Wazon jest duży, masywny, zwężany do środka. Jego wymiary to 24,5 x 12 cm. Mój ma piękny, bursztynowo-miodowy kolor, bardziej wpadający w czerwień niż w żółć. Na samej górze wykończony jaśniejszą smużką. Często mylony z Wulkanem, chyba przez nazwę.









 



Komentarze